Головна » Новини » 2017 » Квітень » 25 РБДТ
Підсумковий семінар
25.04.2017 | 414 | Педагог-організатор | Автор: Рацин С.І.
Сьогодні в актовій залі закладу пройшов заключний у цьому навчальному році семінар-практикум педагогів-організаторів шкіл району. Порядок денний семінару включав декілька важливих питань. Основною темою семінару була профорієнтаційна робота педагогів у школі, що є одним з напрямків діяльності педагога-організатора. У презентації та доповіді на тему «Професійні проби самовизначення учнів» методист розкрила поняття «професійна орієнтація», «професійна проба» їх види та особливості. Було сформульовано три найважливіші компоненти професійної проби - технологічний, ситуативний та функціональний. Крім цього була обговорена роль професійних проб та, безпосередньо, педагога в них, як однієї з способів профорієнтаціної діяльності в загальносвітній установі, створенні ефективних умов для усвідомленого професійного самовизначення учнів у різних видах діяльності, розширення знань про світ професій тощо. 

Про психологічні аспекти профорієнтаціної роботи говорив психолог БДТ Ю.Ю.Танько, який акцентував увагу на одній з найпоширеніших класифікацій типів професій, а саме: «людина-людина», «людина-техніка», «людина-природа», «лидина-знакова система» та «людина - художній образ» (за Є.О.Клімовим). Також Юрій Юрійович розкрив поняття «професіограма» і розділи, які вона включає та «психограма» як її важливої складової. Психолог наголосив присутнім про важливість профорієнтаціної роботи у освітніх закладах, впровадження в діяльність педагогів використання ними таких видів діяльності як психологічні ігри, тренінгова робота, дискусії, круглі столи, лекції, бесіди, анкетування щодо правильного вибору професії. Присутнім були надані діагностичні матеріали та тренінгові вправи для роботи в сфері профорієнтації дітей.  

Наступним питанням для обговорення була важлива інформація про нову українську школу та 9 змін, які пропонує Міністерство освіти на майбутнє. Концепція «Нової української школи» передбачає рівноправну співпрацю між учителями, учнями та батьками, дасть вчителям можливість вибору інституцій для підвищення кваліфікації, створення інклюзивних класів, самостійність у формуванні освітніх програм, навчальних планів та програм з навчальних предметів тощо.

Не менш важливою стала інформація про знаменні дати квітня-травня, проведення у їх рамках виховних, масових заходів, підготовка до організації та проведення останнього шкільного дзвоника та підготовки до ЗНО.  

Останнім питанням на семінарі став звіт та підсумок роботи за навчальний рік, де колеги почули про всі питання, які обговорювалися на попередніх семінарах та презентаційні матеріали, які були надані та розміщені на сайті закладу для використання педагогам у їх професійної діяльності.

 

рбдт, Рацин, Семінар
КОМЕНТАРІ

Також читають: