Головна » Новини » 2017 » Січень » 18 РБДТ
Сучасні діти. Які вони?
18.01.2017 | 427 | Загальні новини | Автор: Рацин С.І.
Таку назву мало основне питання, яке було розглянуто на другому засіданні педагогічної ради закладу. Крім цього педагогічний колектив закладу мав змогу розглянути ряд важливих питань. А саме:

1. Про виконання рішень попередньої педради. (Доповідач Й.Ю.Мельник);
2. Сучасні діти. Які вони? Методичні рекомендації щодо роботи з ними.(Доповідач: О.Я.Дворак);
2.1. Гурткова робота в умовах сучасності. (Співдоповідач: О.Є.Андрішко)
2.2. Особливості виховання дітей в сучасній сім’ї. (Співдоповідач: Я.Ю.Половка);
2.3. Проблеми виховання сучасних дітей. (Співдоповідач: В.М.Шнелцер);
3. Про звіт установи за І семестр 2016 р. (Доповідач: О.Я.Дворак)
4. Про план масових заходів установи на ІІ семестр 2016 р. (Доповідач: С.І.Рацин)
5. Різне.

З основною доповіддю звернулася до колег заступник директора Олена Ярославівна Дворак. Вона чітко та доступно розкрила поняття «сучасні діти», розповіла про принципи та проблеми виховання сучасних дітей. Адже в усі часи дорослі вважали своїх дітей «важкими», критикували їх, боролися з їхнім стилем життя та ідеалами. Сучасні діти дуже відрізняються від своїх однолітків 20, 30 чи 50 років тому. Але, і в давніші часи діти, а особливо, молодь, відрізнялися від інших, йшли всупереч тим принципам виховання та поняттям, які панували в той час. Олена Ярославівна співставила паралелі між вихованням дітей у минулі роки та теперішні. У ритмі сучасного життя, перенасиченням інформації, розвитку комп’ютерних технологій стають очевидними відмінності у світосприйнятті, темпах розвитку, поведінці дітей та усвідомленні самого себе. На зміну минулої дисципліни, організованості, порядку та поваги до інших прийшли безлад, вседозволеність, хаос.

Кількість дітей шкільного віку з недостатньою соціальною компетентністю, їх безпорадністю у стосунках з однолітками, нездатністю вирішувати прості конфлікти складає 25 %. Але все ж таки до цього їх призвели відчуженість дітей від батьків, дефіцит ласки, душевного тепла, взаємної уваги тощо. Підводячи підсумки своєї доповіді Олена Ярославівна запевнила, що сучасні діти більш розвинуті, інформовані, імпульсивні. Тому, разом з негативними характеристиками сучасної дитини, є і великі плюси: вони – талановиті, розумні, щирі, винахідливі, комунікабельні і впевнені в собі та набагато розкутіші в порівнянні з попередніми поколіннями.

Після обговорення даної теми зі своїми співдоповідями виступили наступні колеги: Андрішко Олена Євгенівна говорила про гурткову роботу в умовах сучасності та її вплив на формування сучасної дитини. Шнелцер Вікторія Михайлівна обумовила проблеми з якими стикаються сучасні діти, та шляхами їх вирішення. Половка Яна Юріївна розкрила поняття «Особливості виховання дітей у сучасній сім’ї», розповіла про завдання основних напрямків всебічного розвитку особистості, а саме завдання розумового, морального та трудового виховання . Актуальність даних питань очевидна, адже сучасні діти - це не лише наше майбутнє, а й майбутнє нашої держави. Обговорюючи співдоповіді колег, психолог Танько Юрій Юрійович попросив їх зробити висновки з вищевказаних питань та розробити, як кажуть, «на місці» рекомендації щодо роботи з сучасними дітьми. Жвава дискусія, висловлювання думок багатьох колег, рекомендації  психолога щодо цього важливого питання сьогодення вилилися у оформлення методичних рекомендацій щодо роботи з сучасними дітьми, які будуть виставлені згодом на сайті закладу.

Продовженням педради було обговорення поточних питань, щодо роботи закладу. А саме: прозвітувала про діяльність та результати роботи БДТ заступник директора, голова МО «Пошук» озвучила дату наступного засідання та проведення майстер-класу з плетіння газетних трубочок. Методистом було зачитано план масових заходів на наступний семестр та пропозиції щодо внесення доповнень до нього.

Підсумком засідання педради було оголошення рішення щодо прийняття інформації до уваги колег та використання рекомендацій у своїй професійній діяльності.

Трішки статистики з моніторингу, думки батьків і педагогів про сучасних дітей: 98% дітей відчувають підвищену тривожність, 78% - агресію, 93% - збудливість, 87% - гіперактивність, 95% - підвищену стомлюваність, 93% - підвищену емоційність, 94% дітей наполегливі і вимогливі, 88% - не бажають виконувати безглузді дії, 86% - значно відрізняються від своїх однолітків минулого століття.

 

педрада, рбдт, Рацин
КОМЕНТАРІ

Також читають: