Головна » Каталог статей » Статті наших авторів |
Підхід до навчання та розвиток творчих здібностей
26.01.2012 | ![]() | |
![]() Першочерговим завданням керівника полягає в тому, щоб заохотити учнів до навчання. Розвиток уяви та навиків у роботі над покладеними завданнями є важливою складовою у розвитку та навчанні учнів. Вчитель має володіти всією практичною інформацією відносно покладеного завдання, також володіти інноваційними технологіями та подавати інформацію доступно та лаконічно.
Навчально-виховний процес слід насичувати такою творчою діяльністю, яка б сприяла повному задоволенню і розвитку пізнавальних можливостей молодших школярів, надавати їм максимальну свободу для творчого просування, побудувати прагнення цікаво провести дозвілля, тобто він повинен передбачати органічне поєднання професійної діяльності організаторів позашкільного виховання з творчими намірами і діями дітей в єдиному пізнавально-творчому процесі. Переживання успіху, в той же час, викликає позитивне ставлення до творчої діяльності, сприяє набуттю певного життєвого досвіду, навичок самостійної діяльності і поведінки, більш чіткого усвідомлення загальної і часткової цілі. Внаслідок цього з'являється свідоме прагнення до самоосвіти, самовдосконалення, самоаналізу, набуття відповідних вмінь та навичок щодо творчого розв'язання проблем, не зупинятися на півдорозі, тобто поступово здійснюється становлення тих властивостей і якостей, які є складовими творчих здібностей особистості. | |
|
КОМЕНТАРІ | |