Головна » English kids |
Гурток «English kids»
Предметний гурток «English kids» розпочав свою роботу на базі Будинку дитячої творчості з 2016 року. Сама ідея цього гуртка дуже проста - полегшити вивчення англійської мови дошкільнятам та школярам, а також розвивати навики та здібності вихованців в письмі, мовленні та читанні іноземної мови.
На сьогоднішній день вивчення англійської мови набуло величезної популярності, так як і її необхідність. Значення англійської мови в сучасному світі настільки велике, що її знання не є розкішшю. Її вчать скрізь: у школах, університетах, на курсах. Будь-яка освідчена людина просто зобов'язана володіти англійською мовою, тому що саме вона є ключем до подальшої самоосвіти та самовдосконалення. Тому рішення створити предметний англомовний гурток було дійсно вдалим та потрібним.
В своїй роботі я використовую різні методи навчання метою яких є:
На сьогоднішній день вивчення англійської мови набуло величезної популярності, так як і її необхідність. Значення англійської мови в сучасному світі настільки велике, що її знання не є розкішшю. Її вчать скрізь: у школах, університетах, на курсах. Будь-яка освідчена людина просто зобов'язана володіти англійською мовою, тому що саме вона є ключем до подальшої самоосвіти та самовдосконалення. Тому рішення створити предметний англомовний гурток було дійсно вдалим та потрібним.
В своїй роботі я використовую різні методи навчання метою яких є:
- створювати атмосферу, в якій учні почувають себе вільно і комфортно;
- стимулювати їхні інтереси;
- розвивати бажання практичного вживання іноземної мови;
- заохочувати дітей в цілому, зачіпаючи їхні емоції, почуття, тощо;
- стимулювати їхні мовні , когнітивні і творчі здібності;
- активізувати гуртківців, роблячи їх головною діючою персоною в навчальному процесі;
- створювати ситуації, в яких я не є центральною фігурою, тобто, діти повинні усвідомити, що вивчення іноземної мови пов’язано з їхньою особистістю і інтересами, а не з прийомами і засобами навчання використані вчителем;
- навчити вихованців працювати над мовою самостійно на рівні їх фізичних, інтелектуальних і емоційних можливостей - одночасно забезпечити диференціацію і індивідуалізацію навчального процесу;
- передбачити різні роботи в групах: індивідуальну, групову, колективну, в певній мірі, стимулюючи активність учнів, їх самостійність, творчість.
Керівник: Ільчишена Богдана Вячеславівна
Всі новини гуртка >>>
Всі новини гуртка >>>